كلمات ام عيون دوبللي

الكاتب بتاريخ عدد التعليقات : 0
اية دا اية دا اية دا اية دا مش معقول اية دا اية دا اية دا اية دا الواد عسول اية دا اية دا اية دا اية دا مش معقول اية دا اية دا اية دا اية دا الواد عسول بنظر بكلمة انا هلاغية واجيبة وارجع بية على طول ياعم فيلو ي عصبى هينهار انا عندى فكر جامد جبار كل واحد يروح لوحدة خلى الغزال يا شقيق يختار قشطة خالصة و محلولة ما تسيبلى الطلعة الاولى فـ عالم الحريم سمونى قتال واخد متين الف بطولة,, واخد متين الف بطولة يالى انتو مش عاملنلى حساب عارفين تاريخى كام الف كتاب انا اللى غطيت على كازانوفا ومن يوميها عم الشباب ... بـــاااااااااااااس ... مـ مـ مــات ا.. مات الكلام و بلاش صيحة الوتكة جايا و مش رايحة استنى هنا وحيات ربنا قمر طالع ستة وصيحة يا غزال و كعبك متحنن نظرة عنيكى بتجننى [يـا موزززة] يـ نهار اسود عالـ رموش يـ لهوى مـ اللون الدهبى سحر العيون يـ ام البيشة دقدق فـ قلبى و تكتكلى خلخال فـ رجلك و غويشة رنت ف، ودنى جابت رجلى وحيات جمالك لتهدى قتيلك انا مش هتعدى في كلمتين عايزك يا جميل مع بعض ناخد و هندى ,,, ها ها ها ها ها ها ها ... يا رب عنها وزقها لون حياتنا وزوقها مترجعنيش وانا مكسور رجعنى بيها معلقها يـ ام العيون دبلى دا مفيش زيك يا سكرزاد طربيش..... ايامى جمبك اقضيهم انشالله لو هقعد على خيش بجد مفيش غيريك فيها والباقى كلة دا كدب مفيش مش عايزك تطلعى فيها و اسئلى عنى بقا الجيهة دنا اللى عامل البحر طحينة و ازايزى بـ الهوا اعبيها وكل شئ دا قدر مكتوب و مكنتش اعرف انى هتوب انا عشت قبلك ايامى اسود من قرن الخروب ×2 هوينى وافتحيلى الشبابيك تستاهلى لؤلؤ مرجانى مـ النهاية اصلى ضعيف كيك قدام جمالك الربانى يتقال فيكى شعر و مواويل و شركة تكتب فـ اغانى طب اركنولي انتو الاتنين دة مش كلام ع الفاضي وخلاص الجنس الناعم المتين يجي ب الغنا يجي ب الاحساس كعب الغزال يا متحني بدم الغزال انا كنت مسافر في الصحرا ومشواري طويل ايه اللي غصبني اروح عندك وابيع مواويل اتاريك غدار روحت شاغلهم أوية ومناديل ما تبطل تمشي بحنيه.. لا يقوم زلزال

0 تعليق على موضوع " كلمات ام عيون دوبللي"


الإبتساماتإخفاء